Sklep vaco24.pl dedykowany jest zarówno resellerom współpracującym z VACO Retail Sp. z o.o. jak i potencjalnym nowym, zainteresowanym dystrybucją produktów marek VACO (repelenty na owady, produkty na szkodniki, kosmetyki i chemia domowa) i EMU (produkty i akcesoria do pielęgnacji obuwia) na terenie Polski jak i pozostałych krajów w regionie EMEA.

Zakupy naszych produktów mogą realizować Państwo w dwóch, komplementarnych poniższych modelach:

1. Model B2BM – Zakupy na vaco24.pl z dostawą na Twój magazyn

Po rejestracji (zielony przycisk "Rejestracja" w prawym górnym rogu strony) oraz naszej autoryzacji dostępu do panelu klienta platformy zakupowej uzyskają Państwo możliwość skorzystania z pełnego zakresu funkcjonalności systemu vaco24.pl. Są to m.in. podgląd listy zamówień ze statusami realizacji, dedykowane rabaty, a w niedalekiej przyszłości także informacje o przyznanym limicie kredytowym i terminie płatności jak również bilansie rozliczeń. Po zalogowaniu do w/w panelu system wyświetli przy każdym produkcie ceny netto po przyznanym już rabacie podstawowym, oraz w prawym górnym rogu strony pojawi się koszyk, czyli możliwość zakupienia produktów lub złożenia na nie zamówienia na bazie przyznanego limitu kredytowego i terminu płatności.

2. Model DSP – Full Dropshipping do Twoich klientów przez Baselinkera

W ramach dynamicznego rozwoju VACO Retail w kierunku spełnienia wymagań naszych resellerów rozwijających swoje biznesy w internecie oferujemy od marca 2023 roku usługę full dropshipping (w skr. DSP), czyli dostawy bezpośrednio z naszego magazynu do klienta finalnego, który kupił towar na Państwa sklepie internetowym lub koncie na portalu marketplace. Jeśli chcą Państwo sprzedawać nasze produkty w dropshippingu, prosimy najpierw o rejestrację przez formularz - link tutaj. W kolejnym kroku skontaktujemy się z Państwem i wspólnie przejdziemy przez proces aktywacji współpracy w modelu DSP.

Do uruchomienia modelu DSP oraz pełnej automatyzacji w procesowaniu zamówień i statusów ich realizacji, jak również automatycznego zaciągnięcia naszego feedu produktowego (zdjęcia, title, parametry, opisy) będą Państwo potrzebować konta na serwisie Baselinker.pl – jeśli jeszcze nie korzystacie Państwo z tego integratora, chętnie pomożemy w jego założeniu i konfiguracji wspólnie z Doradcą Baselinkera. Jeśli już jesteście jego użytkownikiem, chętnie prześlemy do Państwa dedykowaną ofertę Baselinkera dla naszych resellerów na zaawansowaną konfigurację, optymalizację i automatyzację Państwa konta.

Dropshipping to dostawa do klienta sklepu internetowego należącego do resellera z pominięciem jego magazynu, bezpośrednio z magazynu hurtowni lub producenta. Dzięki dropshippingowi reseller może sprzedawać na swoich platformach eCommerce oraz kontach marketplace produkty których fizycznie nie ma na swoim magazynie. Full-dropshipping natomiast to najbardziej zaawansowana forma usługi, bazująca na dwukierunkowej komunikacji systemów resellera i hurtowni/producenta oraz pełnej automatyzacji procesów powiązanych z realizacją zamówień dropshippingowych. 

FAQ

Po wysłaniu do nas zgłoszenia rejestracyjnego (aby się zarejestrować kliknij w zielony przycisk "rejestracja" w prawym górnym rogu strony) w którym podasz dane swojej firmy i określisz m.in. preferowany model współpracy (DSP, B2BM) nie musisz nic więcej robić. W ciągu 24h roboczych aktywujemy Twoje konto na sklepie vaco24.pl z podstawowymi warunkami handlowymi na start opartymi o przedpłatę, a następnie skontaktujemy się z Tobą celem finalizacji spraw formalno-prawnych (podpisanie umowy ramowej) jak również przyznania terminu płatności i limitu kredytowego, poprzez zgłoszenie firmy do ubezpieczenia w Coface. Mając aktywne konto na vaco24 oraz przyznany termin płatności i limit kredytowy możesz już realizować zakupy na magazyn, niezbędne w/w dokumenty (umowa ramowa, załączniki) podpiszemy w międzyczasie. 

W przypadku zainteresowania wyłącznie dropshippingiem, również wymagamy najpierw rejestracji na vaco24.pl.
Po przyznaniu terminu płatności i limitu kredytowego, oraz podpisaniu podstawowych dokumentów (umowa ramowa, załącznik z warunkami handlowymi, załącznik RODO) prześlemy do Państwa kod do Baselinker Connect, dzięki któremu będzie możliwa aktywacja integracji z naszą hurtownią VACO na Baselinkerze. Dzięki niej zaciągnięcie na Wasze konto wysokiej jakości feed produktowy z cenami pln brutto uwzględniającymi już przyznany rabat, oraz zautomatyzujecie proces realizacji zamówień.

Nasz asortyment posiada wszystkie niezbędne do sprzedaży na terenie Polski certyfikaty i formalne zgody, wymagane Prawem polskim oraz UE. Jeśli potrzebujesz ich, napisz w tej sprawie maila na adres b2b@vaco-retail.pl lub skontaktuj się z nami przez livechat.

100% naszej oferty VACO i EMU możesz śmiało sprzedawać do klientów zamieszkujących terenie Polski. Nasze opakowania zawierają odpowiednie oznaczenia, certyfikaty, zgody i instrukcje w języku Polskim oraz językach obcych. Jeśli jesteś zainteresowan(y) dystrybucją naszych produktów poza granicami Polski, skontaktuj się z nami na adres b2b@vaco-retail.pl lub przez livechat. Przygotujemy dla Ciebie odpowiedni listing oraz ofertę cenową (nie wszystkie produkty mogą być aktualnie od ręki sprzedawane na terenie Europy poza Polską z uwagi na np. potrzebę produkcji etykiet w języku obcym).

Sprzedaż w Internecie wymaga sprawnej logistyki, Centrum Dystrybucyjne VACO to jeden z najnowocześniejszych magazynów w Polsce. Automatyzacja procesów logistycznych pozwala na szybką wysyłkę zamówienia, która już nawet następnego dnia może dotrzeć do odbiorcy.

Główne zalety modelu DSP:

  • brak konieczności posiadania towaru we własnym magazynie,
  • nie brandujemy paczki marka VACO Retail
  • możemy oznaczać paczkę Twoim logo oraz np. wkładać do niej Twoje inserty (usługa dodatkowo płatna)
  • dzięki automatyzacji oraz wymianie danych pomiędzy naszym systemem ERP a Baselinkerem dostęp do nr listu przewozowego oraz nazwy firmy kurierskiej znajdziesz na liście zamówień w Twoim sklepie.

Zlecanie przesyłek dropshipping możliwe jest na dwa sposoby:

  1. Przez aktywną integrację z naszą hurtownią VACO na Baselinkerze
  2. Automatycznie poprzez api XML (dedykowana integracja to usługa dodatkowo płatna)

Obsługa logistyczna możliwa jest w dwóch opcjach:

  1. Opcja A (REKOMENDOWANA) - Zadanie wygenerowania etykiety jest po Państwa stronie, przekazujecie ją nam razem zamówieniem automatycznie przez Baselinkera (dzięki temu możemy np. uwzględnić Państwa warunki m.in. w allegro smart). Mamy stałą umowę na codzienne odbiory paczek z naszego magazynu z firmami UPS oraz Inpost, tak więc w przypadku tych dwóch przewoźników nie musicie zamawiać kuriera. Jeśli natomiast w Państwa sklepie klient wybierze dostawę innym kurierem np. DPD, DHL, GLS, wtedy zamówienie kierowcy do naszego magazynu (51-180 Psary koło Wrocławia, ul. Główna 1a) będzie po Państwa stronie. Nasz magazyn wydaje paczki dropshippingowe w godzinach 13:00-15:00).

  2. Opcja B - Towar wysyłany jest naszym kurierem UPS lub Inpost (my generujemy list przewozowy/etykietę i udostępniamy Państwu jego numer i status dostawy via Baselinker.

Wiemy jak istotną rolę w sprzedaży online odgrywa content produktowy (opisy, zdjęcia, materiały audiowizualne etc.). Udostępniane przez nas treści są zoptymalizowane pod aktualne wytyczne Google dotyczące Topical Authority oraz algorytmów SEO (bart&smith, koliber, panda). Jeśli potrzebujesz jednak samodzielnie uzupełnić opis lub dodać inne zdjęcie produktu, możesz oczywiście wykonać taką operację na karcie produktu w swoim sklepie lub na Twoim koncie na portalu marketplace.

VACO Retail udostępnia dla swoich resellerów w plikach XML:

  • title + opisy marketingowe produktów
  • zdjęcia
  • parametry fizyczne produktów
  • ew. inne parametry (w zależności od grupy produktowej)

Jeśli potrzebujesz XMLa skontaktuj się z nami pod adresem b2b@vaco-retail.pl lub przez livechat.

Automatyzacja Twojego biznesu z VACO i Baselinkerem Jeśli prowadzisz już sklep internetowy i chcesz uruchomić dropshipping naszych produktów, proponujemy Ci wdrożenie konta na Baselinkerze, czyli integratorze który umożliwia uruchomienie dwukierunkowej komunikacji pomiędzy naszymi systemami. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na ten temat, napisz do nas wiadomość na adres email b2b@vaco-retail.pl lub skontaktuj się z nami przez livechat.

Do Programu CRV kwalifikujemy tylko wybranych aktywnych (mających już umowę dystrybucyjną) resellerów, którzy spełniają nasze określone wymagania. Dzięki Programowi mogą sprzedawać więcej i na wyższej rentowności.

Sprawdź czy spełniasz wymagania i kwalifikujesz się do Programu CRV
wysyłając zgłoszenie (nazwa firmy, NIP)
na adres email: b2b@vaco-retail.pl 

Korzyści w zakresie warunków handlowych

a) wyższy rabat podstawowy
b) dłuższy termin płatności
c) indywidualny Doradca Klienta

Korzyści w obszarze Marketingu i wsparcia odsprzedaży

a) dostęp do nowości handlowych w pierwszej kolejności
b) bezpłatna promocja sklepu resellera na stronie vaco-retail.pl 
c) bezpłatna promocja sklepu resellera w mediach VACO Retail
d) znak "certyfikowany reseller VACO" do wykorzystania w komunikacji własnej resellera 
e) indywidualna oferta MPOS dla resellerów posiadających sklepy stacjonarne 
f) bezpłatny pakiet materiałów graficznych do wykorzystania w komunikacji własnej resellera 
g) bezpłatny dostęp do najlepszej jakości rich contentu XML/CSV 
h) bezpłatny dostęp do akademii standardów komunikacji marketingowej VACO
i) bezpłatny dostęp do akademii produktowej VACO
j) udział w corocznej Gali Zwycięzców by VACO, możliwość uzyskania cennych nagród

Korzyści biznesowe

a) indywidualne wsparcie resellera w rozwoju biznesu
b) udział w szkoleniach specjalistycznych z obszaru marketingu i sprzedaży online
c) pomoc w automatyzacji biznesu online
d) pomoc we wdrożeniu dropshippingu przez Baselinkera